Wednesday, September 12, 2012

EBM dan KIM

Dua-dua gambar ni aku tepek kat peti sejuk rumah. Panduan untuk aku & MKS..and maybe untuk korang jugak.

















































Sapelah yang rajin lukis ni kan..kreatif. Ni aku amik kat group KIM di FB. Terima kasih pada Kak Yaya sebab perkenalkan group ni pada aku.

KIM [Kumpulan ibu2 menyusukan] ni memang banyak membantu aku sepanjang proses bf kat baby ni. Banyak yang aku belajar dari group ni.

Berharap sangat..kali ni aku dapat bf si Una tu sampai 6 bulan, 1 tahun dan seterusnya sampai 2 tahun. Masa waiz dulu..aku bf dia sampai 4 bulan je, pastu fully fm. Terkilan dan ralat sangat. Masa tu aku MALAS dan BODOH. Yaa..tak payah nak berdolak dalih lah kata susu kurang, penat, tak ada masa, susah..tu semua ALASAN [tak kata kat sape2..kata kat diri sendiri].

So kali ini, bersaksikan korang2 semua..aku berazam nak susukan NURIN KHAIRUNA sehingga 6 bulan dan seterusnya..amin.

Pada ibu2 yang tengah preggy dan tak tahu pasal ilmu penyusuan ni, meh lah join group KIM  ni. Aku pon tak pernah post apa2..just baca komen & pendapat ibu2 lain. Best sangat..

4 comments:

Cikrosecute said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Wah!!! memang menariklah tuto tue...senang nak ikut...

deq noor said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

ok.. xboleh join group ni lg. hee...

ieja amieja said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

akk bf kat no 1 dan 2 sampai 4 bln je..sebab keje masa tu mmg payah..yg no3 dah jd h/w bf sampai umo 3 thn..
info berguna ni utk para ibu

Yaya Azura said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

sama-sama kasih...hihi..
chaiyok wida..
yg penting..think positive!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal