Thursday, January 31, 2013

Hari Kejadian

Festime lah saya pakai kasut skema cam ni..dah gaya nak interview gomen! Hehehe..ni MKS punya hal lah. Saya cuma bunyi-bunyi kat dia..tak ada kasut cantik..diulangi kasut CANTIK nak pergi interview, sebab selama ni saya pakai selipar jepun je pergi ofis. Ofis saya...nak masuk dalam tu kena bukak kasut. So pakai selipar buruk pon tak pe. Jadi bila pergi interview ni..mula lah mengagau selongkar kasut lama. Tapi...nan hado. Tercabut tumit lah..rosak itu lah..rosak ini lah...emm

Jadi MKS ajaklah beli kasut baru. Tu dia lah pilihkan. Saya nak kasut biasa jer..asalkan cantik. Eh..dia nak kasut yang berkilat okey..veryyy the formal! Keluar masuk keluar masuk kedai kasut mencari kasut taste dia..aduhhh MKS kan memang cerewet sikit bab membeli ni. Saya layan je lah...sebab dia yang nak membayar kan. Kalau guna duit saya..haruslah saya beli ikut taste saya....hehe.

Nak dipendekkan cerita..lepas interview tu, saya dapat jawatan tu. Mungkin bertuah sebab pakai kasut yang MKS belikan. Tapi kan..tapi kan...emm tak nak cite lah. Cuma..beberapa orang taulah kisah saya ni. Cam kak Yaya, kak PR..MKS...huhu. Doa-doakanlah saya berjaya dengan kerja baru ni..

Terima kasih sudi baca!

p/s: ni schedule n3..hari ni hari pertama saya ditempat baru...wish me luck!

8 comments:

Mia Kassim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Kasut berkilat tu yg dapat tu...hehe..good luck

Rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

gi keje baru hari ni pakai kasut baru nie gak ke hehhehehee...

Ratu Hatiku said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Wah bestnya dpt kerja baru...semoga semuanya berjalan dgn lancar ya... :D

Unknown said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kasut baru sudah pastilah semangat kerja pun baru kan...:)

Unknown said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

kejadian ape yeee? heheh. gudluckkk

Kamariah Awang said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Alamak, cerita sekerat jalan yang tak syok ni... ceciter! Hehehe... Apapun Selamat Maju Jaya.. Semoga Wida selesa ditempat baru....

Arysa Nasir said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Hope not too late to wish you d very best good luck sis. enjoy your new surrounding and challenges!

pena rozie said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Same la kite msk keje pakai selipar jepun. Hahahaha.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal