Wednesday, January 2, 2013

Tolong Saudara..

Ehem..test test 1, 2, 3...

Sebenarnya saya malu nak promote barang-barang orang kat blog 
saya ni. Sebab..sebab blog saya ni bukannya ramai orang kuar masuk. Lagi pon 
kebanyakkan entry yang saya tulis perihal diri dan family saya je.

Tapi..sookey je kalau orang nak suruh buat entry khas. Kot-kot 
dengan penulisan yang tak seberapa dari saya ni dapat membantu melariskan 
business kawan2 & saudara-mara saya.

Okeylah..sape nak mekap, dah baca entry saya yang ini?
Sila lah like page di bawah...



Yang mencari-cari t-shirt Muslimah
sila berkawan dengan tokei di bawah ni..




All the best!

3 comments:

Unknown said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

tenkiu kakakku :)

Rasp said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

iyelah mana tahu ada rezki kan....
tolong menolong amalan mulia :)

kurus said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

insyaallah , mana tahu ada rejeki yg boleh dikongsikan bersama .. kan dik :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal