Thursday, June 26, 2014

Unknown Pictures

Budak-budak sekarang ni memang dengan gadget je lah kan. Tak boleh hidup agaknya kalau tak ada gadget ni.Tak kata sapa2...kata ke anak sendiri je ni.

Mulut asyik tanya tab..tab tab tab! Dengan mama langsung tak heran..cari bila nak susu je. Emm...padan ke diri sendiri lah ye.

Tab tu ada satu je..anak dua, so memang berebut jelah. Hp mama lah selalu jadi mangsa. Tapi saya tak install pon games ni. So kamera hp lah jadi mangsanya! Dalam hp saya ni..memang penuh dengan unknown pictures. Macam2 gambar ada, jangan ada gambar yang tak sepatutnya sudah lah.

So saya memang keraplah cek kat gallery hp ni..setakat ni tak jumpalah gambar pelik2. Gambar mama tak pakai tudung ke..gambar duduk terkangkang ke..ish...takut jugak.

Yang waiz tu jangan cakaplah...memang expert dah. Tapi si kecik una tu pon sama! Takut je..budak tu dah pandai2 tekan wasap mama..emm
Maybe gambar cover hp saya..sebab cover hp saya warna merah. Ni semua hasil tangkapan semek una tu. Cam mana boleh tau? Sebab hujung2 gambar tu mesti ada jugak bukti gambar jurukameranya..hihi.
Siling rumah..
Gambar kaki si jurukamera..
Gambar separuh muka...
Ni gambar di hari kejadian yang lain..siap tak pakai baju lagi. Buat 'duckface' tu memang kepakaran budak kecik ni.Sampai penyet2 hidung tak berapa nak mancung tu
Selfie dengan abang yang tiba2 menyibuk..
Selfie lagi...takpasti gaya apa
Dahi jendul dan rambut yang tak berapa nak lebat..saya tau milik sape.
Gambar penuh dah..tapi bergegar.

Banyak lagi gambar yang semek ni amik..tapi saya delete. Ni pon saya amik kat dropbox..biarlah kekal dalam dropbox tu. Buat kenangan..
 



2 comments:

Mia Kassim said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Hehehe selalu ada ni dlm hp aku juga .... anak2 berselfie kononnya :)

Ratu Hatiku said... [Tak Kira Nak Jawab Gak!]

Hehehehe..ank2 zaman skg kan..mmg terlebih advance..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

It's Mine.. Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal